Aangenaam & faam

Tips, gulle giften, zin in een stevige bak zwart goud of gewoon op zoek naar (meer) naam & faam? De mannen van de 'klok' staan 24/7 paraat. Of de merkmakers er zijn weet alleen Joost. Hiernaast de gegevens om dit te checken. Ciaokes!


Bezoekadres
Klokgebouw 234 (Strijp-S)
5617 AC Eindhoven

TEL 040 711 33 53 / 54
MAIL info@aartenvanbreensma.nl
   
KVK 17212163
BTW 8185.55.373
BANK 1380.40.273
DPD Direct Connect

Tegenwoordig moet alles sneller én efficiënter zonder het milieu extra te belasten. Zo ook in de wereld van de logistiek. Logisch, tijd is geld! Met DPD Direct Connect Europe worden pakketzendingen (in tegenstelling tot vele concurrenten) rechtstreeks naar hun eindbestemming in Europa gereden en direct het lokale DPD transportnetwerk ingebracht. Doordat er voorbij wordt gegaan aan tussenliggende depots en HUB’s leidt dit tot een snellere en betrouwbare aflevering van producten. Een krachtige boodschap die pakket en creatief vertaald moest worden naar huidige en potentiële klanten. Na een zwaar bevochten pitch, waar Aart & van Breensma het beste uit de bus kwam, mochten wij op weg naar de doelgroep.

Met ons concept nodigden we de doelgroep uit om voortaan The Right Way From B2B te kiezen. Door hun pakketten voortaan voortaan zonder onnodig te stoppen, zonder het milieu onnodig te belasten en zonder onnodig teveel te betalen succesvol te laten bezorgen bij hun klanten door heel Europa.

Een creatieve en pakkende campagne die zowel volgens traditionele wegen alsook via de digitale snelweg verliep. En met succes mogen we wel zeggen. De traffic richting de site was enorm. En belangrijker nog: de ene offerte-aanvraag na de andere volgde. Met een relatief klein mailbestand werden er ruim 40 offertes aangevraagd. Met een toch wat beperkt budget een mooi resultaat. Zeker gezien de branche waar het over behoorlijke offertes gaat.

 

Probleem

DPD Direct Connect is dé manier voor direct linehaul B2B verzendingen. Dankzij directe verbindingen met een groot aantal Europese steden worden de meeste de zendingen met nog maar één dag verschil ten opzichte van relatief dure Express-service geleverd. Naast kostenbesparingen zijn zendingen met DPD Direct Connect ook nog eens vriendelijker voor het milieu. Krachtige beloftes die op pakkende wijze tussen de oren van de doelgroep moest komen te zitten.

Doel

Naamsbekendheid vergroten van de nieuwe dienst van DPD: Direct Connect Europe en het converteren van bezoekers naar leads. Dit beoogden we via diverse marketingacties, namelijk; de centrale actiesite www.directconnect.eu, Direct Mail, e-mailing, Twitter retweet actie, Google Adwords en LinkedIn DirectAds.

Resultaat

Door de verschillende marketingacties trok de actiesite veel bezoekers, die geconverteerd werden tot concrete leads via de bespaar nu button. Dankzij de retweet actie werd ook via social media aandacht geschonken aan de voordelen van de nieuwe dienst van DPD. De uiteindelijk behaalde resultaten lagen ver boven het gemiddelde van de Europese benchmark.