Aangenaam & faam

Tips, gulle giften, zin in een stevige bak zwart goud of gewoon op zoek naar (meer) naam & faam? De mannen van de 'klok' staan 24/7 paraat. Of de merkmakers er zijn weet alleen Joost. Hiernaast de gegevens om dit te checken. Ciaokes!


Bezoekadres
Klokgebouw 234 (Strijp-S)
5617 AC Eindhoven

TEL 040 711 33 53 / 54
MAIL info@aartenvanbreensma.nl
   
KVK 17212163
BTW 8185.55.373
BANK 1380.40.273
Less Nicotine. More Zensations

Less Nicotine. More Zensations

Geplaatst op okt 6, 2014 in Nieuws, Vers | Geen reacties

E-sigaretten zijn er in alle soorten en maten. En dat is maar goed ook. Tenslotte is het een goed alternatief voor de gewone sigaret. Mits, goed uitgevoerd. Alstublieft, Zensations! Het nieuwste van het nieuwste op het gebied van ‘verantwoordelijker’ roken. Echter, hoe zet je dit in de markt? Aart & van Breensma is inmiddels vol […]

Hup Hennie Hup

Hup Hennie Hup

Geplaatst op sep 3, 2014 in Nieuws, Vers | Geen reacties

Mogen wij jullie voorstellen aan feestbeest Hennie. Hennie is een gezellige tante. Een knuffeldier met een hoge aaibaarheid factor. Een gloednieuw – door Aart & van Breensma ontwikkeld – merk eieren dat altijd wel een reden vindt om het leven te vieren. Hennie houd van vrolijke kleuren en feestelijke outfits. Of er nu gehost moet […]

Save my night – Armin

Save my night – Armin

Geplaatst op jul 30, 2014 in Advertising, Blog | Geen reacties

Het inzetten van BN-ers werkt in veel gevallen perfect bij het stimuleren van de verkoop. Toch kun je beroemdheden ook inzetten voor het ‘minderen’. Het genieten met mate! Heineken claimt ‘drink responsibility’ en wil deze boodschap kracht bij zetten met niemand minder dan top-dj Armin van Buuren. Hij wordt het gezicht van een grote campagne […]

Sublieme Santa

Sublieme Santa

Geplaatst op dec 16, 2013 in Advertising, Blog, Guerrilla, Opmerkelijk | Geen reacties

Canadese vliegtuigmaatschappij WestJet pakt in en uit met een wel heel bijzondere (virale) marketingactie. ’Santa’ vroeg wat de reizigers het  liefst voor Kerst wilden. Bij aankomst kreeg iedereen zijn gevraagde kado. Prachtig neergezet, uitgevoerd en bedacht. Wel een beetje jammer voor degene die bescheiden waren en in plaats van een tablet of TV om sokken en […]

Australian Footwear

Australian Footwear

Geplaatst op okt 10, 2013 in Nieuws, Vers | Geen reacties

Wie kent ze niet: Australian! De bekende trainingspakken én de bruine ‘Piet Paulisma’ schoen. Inderdaad, de meeste mensen kennen het merk Australian wel, maar niet op de gewenste manier. Australian is sinds enkele jaren opgesplitst. De trainingspakken en sportkleding zijn losgekoppeld van de Footwear tak. In de vorm van een nieuwe collectie en marketingstrategie heeft Australian Footwear […]

And the ‘winner’ is…

And the ‘winner’ is…

Geplaatst op sep 19, 2013 in Nieuws, Vers | Geen reacties

Foodwatch is dé voedselwaakhond van Nederland. Samen met duizenden consumenten zoals jij zetten zij zich in voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond voedsel. Welke producent, welk merk of reclamebureau is alles behalve goed voor mens & maatschappij? Wie is het grootste liegebeest van Nederland en geeft de meest misleidende boodschap af? Foodwatch reikt […]

The (Inner)Wave!

The (Inner)Wave!

Geplaatst op jul 29, 2013 in Nieuws, Vers | Geen reacties

Jawel, vandaag werd bij Aart & van Breensma massaal ‘the wave’ ingezet. Niet vanwege de paar graadjes minder, maar vanwege een nieuwe klus. En wat voor één. Een merktraject voor Innerwave. Een jong merk dat zich ten doel heeft gesteld de wereld een stuk gezonder te maken. Met een uitgebalanceerd gezondheidsprogramma dat voor een groot […]

Wortel schieten!!!

Wortel schieten!!!

Geplaatst op mei 31, 2013 in Nieuws, Vers | Geen reacties

Het Helmondse Van Rijsingen heeft na een pitch – uitgeschreven door Het Foodatelier – onder een drietal bureaus voor de lancering van een nieuw versproduct gekozen voor Aart & van Breensma. Aan het Eindhovense bureau de taak naam & faam te maken voor het nieuwe peen product voor dochterorganisatie Harries. Een gerenommeerde aanbieder van een […]

Paaspop Schijndel

Paaspop Schijndel

Geplaatst op mrt 29, 2013 in Advertising, Blog, Guerrilla | Geen reacties

“Halloooo Paaspop…smile, your on HP cameraball!” Ik zie ze al gaan: de digitale ‘stuiterpaaseieren’ op Paaspop. Klik! Die handjes de lucht in, haartjes naar rechts en die feestneus op. Klik! Jammer dat het dan goed gejat is van HP. Klik! Die bedacht deze actie met de cameraball. Klik! Een inventieve mega opblaasbaasbal met camera en wifi […]